Ha irodánkat költöztetnénk, komoly kihívás előtt állunk. De ne ijedjünk meg, odafigyeléssel, pontos szervezéssel ezt a feladatot is sikeresen megoldhatjuk. Néhány tanács az irodaköltöztetés előkészítéséhez:
1. Gondolkodjunk előre, tervezzük meg a munkát. Kezeljük kiemelt projektként a irodaköltöztetést, elsőként mérjük fel az irodánk paramétereit, a bútorok, informatikai eszközök, akták mennyiségét.
2. Készítsünk akciótervet az irodaköltöztetéshez is: határozzuk meg az időpontokat minden folyamat elvégzéséhez.
3. Nagyon fontos, hogy részletesen tájékoztassuk munkatársainkat! Nemcsak az időpontokról, hanem fogalmazzuk meg, mely feladatok elvégzését várjuk tőlük az irodaköltöztetés során. Szervezzük meg jól a munkát, tegyük transzparenssé mindenki számára a feladatokat.
4. A munkaállomások költöztetése precizitást igényel. A bedobozolt dossziék, akták beazonosítására találjuk ki egy jelelő kódrendszert, így elkerülhetjük, hogy összekeveredjenek fontos anyagaink.
5. Az informatikai eszközök csomagolására különös figyelmet fordítsunk, szállítás során ezek a legsérülékenyebbek. Az irodaköltöztetéshez a csomagolóanyagokat is jó előre biztosítsuk.
+1 tipp: Mindenképp vegyük igénybe profi költöztető cég szolgáltatását az irodaköltöztetéshez, akik a fenti folyamatokban is hatékony segítséget nyújtanak.